Thuiswinkel waarborg gecertificeerd
0 items
Thuiswinkel waarborg gecertificeerd
  • Officieel dealer van Birkenstock
  • ★★★★★
    ★★★★★
     KiyOh: 9+/10 - 300+ recensies
  • Gratis verzending binnen NL

Bezorgen & Retourneren

Ander bezorgadres dan eigen adres / Afhaallocatie

U kunt tijdens het bestellen een ander adres dan uw eigen adres invullen om uw pakje te laten bezorgen. 
Tip: laat het de ontvanger weten van tevoren dat u een pakje op zijn of haar adres laat bezorgen. Als u gekozen heeft voor een afleverlocatie, dan hoeft dit niet. 

Wij raden u aan om  uw pakket online te volgen. Onthoud s.v.p. dat de bezorgtijd die Postnl aangeeft waarop ze uw pakket brengen op een ander bezorgadres een indicatie is. Van de tijden die u vermeld ziet staan als bezorgtijd wordt vaak afgeweken [lees: het pakket kan veel vroeger of veel later worden bezorgd] en dat gebeurt dan ook regelmatig, wij adviseren daarom om niet speciaal thuis te blijven tussen de tijden die Postnl opgeeft om uw pakket in ontvangst te nemen. Als u er niet bent om het pakket in ontvangst te nemen, kan de postbezorger het pakje bij een van uw buren afgeven, maar door wijzigingen in de pakketbezorging bij Postnl, gaat uw pakket na de eerste bezorgpoging naar een afleverlocatie, omdat buren veelal ook niet thuis zijn.

Voorheen ontving men een kaartje in de bus van Postnl als een bezorgpoging niet lukte. Dit is niet meer altijd het geval. Wij adviseren u daarom om uw zending online te blijven volgen aan de hand van de barcode. U kunt dan zelf zien of het pakket al is bezorgd en zo ja, waar het is bezorgd. Tip: als u de Postnl App installeert op uw mobiele telefoon of via uw desktop een account aanmaakt bij Postnl, heeft u een goed overzicht van alle zendingen die u verwacht. Let er dan wel op dat het email-adres wat u gebruikt in uw account hetzelfde mailadres is als het mailadres wat u heeft opgegeven tijdens het bestellen, anders verschijnt de barcode niet in uw account.

Als u gekozen heeft voor een afleverlocatie, dan staat de afleverlocatie die u gekozen heeft vermeld in de mail die u ontvangt waar de barcode in staat. U ontvangt een bericht op het moment dat het pakket daar gereed ligt. 

LET OP 
Per 1 september 2019 moet een pakket binnen 7 dagen zijn afgehaald op de door u gekozen Postnl-locatie, anders komt het op uw kosten automatisch retour naar ons bedrijf. Dit geldt ook als u uw eigen adres heeft opgegeven als bezorgadres en de postbode het niet kan afleveren bij u. U dient het dan binnen 7 dagen af te halen op een afhaallocatie (dit is altijd een locatie bij u in de buurt). Doet u dit niet, dan stuurt Postnl (of de buitenlandse post) het pakket retour naar ons bedrijf en dan verrekenen wij de kosten van het retourzenden met het terug te betalen creditbedrag. Neem altijd een ID-bewijs mee naar het postkantoor. De afhaallocatie is verplicht om dit te controleren en u bent verplicht om uw handtekening te plaatsen voor ontvangst. U bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig afhalen van een pakket als dit op een afleverlocatie wordt bezorgd.

Mocht uw pakket niet binnen twee werkdagen na ontvangst van de barcode zijn afgeleverd, dan moet u zo snel mogelijk contact met ons opnemen zodat wij hierover in contact kunnen treden met Postnl. 

Tips: 

  • Lees s.v.p. altijd onze mails goed door die u ontvangt nadat uw pakket is verzonden. 
  • Soms kunt u na de eerste bezorgpoging via de website van Postnl of de Postnl App de het bezorgmoment of de datum nog wijzigen na de eerste bezorgpoging, u kunt dit zien aan de hand van de barcode op de Postnl website of in de Postnl App. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

U ontvangt uw bestelling snel. Daar streven wij altijd naar.

Wij verzenden uw bestelling veelal binnen 1 tot 2 werkdagen. 
Is een artikel direct in voorraad, dan kunnen wij dit ook zeer snel leveren. Als u een bestelling heeft geplaatst die bestaat uit meerdere artikelen, waarvan wij een deel niet direct in voorraad hebben, dan verzenden wij uw bestelling zodra deze compleet is. Soms bestaat uw levering uit twee delen, maar dan laten we dat altijd weten via de mail. Voordat u uw bestelling defintief maakt staat op de website aangegeven binnen hoeveel werkdagen u uw bestelling mag verwachten.
 
De snelheid van levering hangt ook af van de betaalmethode die u kiest. Als u kiest voor betaalmethode 'bankoverschrijving' dan duurt het altijd iets langer, omdat wij eerst uw betaling afwachten alvorens de slippers te verzenden. Als u kiest voor 'achteraf betalen' dan moeten wij eerst wachten op bericht van Multifactor. Dit duurt nooit lang. Een creditcardbetaling controleren wij ook grondig alvorens een bestelling te verzenden. Dit gaat vrij snel, het kan soms een werkdag langer duren.
 
Ter voorbeeld: een betaling met iDEAL kunnen wij vrijwel direct controleren, terwijl een bankoverschrijving of een creditcardbetaling iets meer tijd vergt. Wij controleren de betalingen dagelijks en soms meerdere keren per dag.

U wordt via de mail steeds op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling, zodat u deze online kunt volgen. Wij raden u daarom aan om de inhoud van deze mails goed door te lezen, omdat daar belangrijke informatie in staat over de status van uw bestelling. Wij raden u aan om de Postnl App te installeren of om een Postnl-account aan te maken zodat u altijd inzage heeft in het bezorgtraject van uw pakket. Het aantal mails dat u via Postnl automatisch ontvangt is mede afhankelijk van het bezorgadres en of het een brievenbuspakje betreft of een gewoon pakket. Is het afleveradres in het buitenland (m.u.v. België), dan kan het zijn dat de informatievoorziening via de mail van Postnl wat beperkter is. Houdt u er a.u.b. rekening mee dat de bezorgtijd die Postnl vermeld heeft in de mail waarin de barcode staat een indicatie is. Deze tijd kan altijd tussentijds veranderen of aangepast worden door Postnl. Wij adviseren u daarom om er niet speciaal voor thuis te blijven. Als de eerste bezorgpoging niet lukt, ook niet bij buren, dan gaat uw pakket rechtstreeks naar de dichtsbijzijnde afleverlocatie. Houd daarom altijd de barcode die u ontvangt in de gaten! Voorheen kreeg u een briefje in de bus van Postnl, met informatie over waar het pakket is bezorgd, maar dat is niet meer zo. Is uw bezorgadres buiten Nederland, dan kan het zijn dat de bezorging iets langer duurt, maar daar kunnen wij uiteraard niets aan doen.

Voor de meest actuele levertijdinformatie verwijzen wij u naar de 'i' (informatie), deze vindt u bij een artikel rechts vlak boven de aangegeven prijs. Als u daar met de muis op gaat staan klapt er een vakje uit waar wij de meest actuele verzendingssnelheid aangeven. 

Terugbetaling Retourzending

Wij betalen uw aankoopbedrag inclusief leveringskosten altijd zo snel mogelijk terug, maar maximaal binnen een termijn van twee weken na ontvangst van uw herroepingsmededeling. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Terugbetalingen lopen via de Payment Service Provider. Dit kan soms 1 tot 2 werkdagen duren. Daar kunnen wij niks aan doen, maar weet dat als u van ons de digitale creditnota heeft ontvangen, dat wij de retourbetaling gedaan hebben.
 

Pakket mag niet bij buren worden afgeleverd

Wilt u absoluut niet dat het pakje bij uw buren wordt bezorgd, kies dan een ander afleveradres dan uw eigen adres. Informeer degene op wiens adres u het pakje laat bezorgen. Een telefoonnummer vermelden waarop we u kunnen bereiken is altijd handig, zodat wij dit op het etiket af kunnen laten drukken. Men kan u dan bellen als het pakket er is. Voor bestellingen binnen Nederland is het mogelijk om een afhaallocatie te kunnen kiezen.

 

 

 

Ruilen

Als u op internet iets koopt, dan sluit u met het bedrijf een overeenkomst. Dat moet ook volgens de wet in Nederland.

Stel: u koopt bij ons een paar slippers in maat 38. U betaalt ze, dan zijn wij verplicht om ze te leveren.
Als u thuis besluit om ze te houden, dan is de overeenkomst een feit, als u besluit om ze terug te sturen, dan zijn wij verplicht om uw geld terug te betalen en als dat gebeurd is, dan is daarmee de overeenkomst voor die maat 38 ten einde.

Wat nu als u een maat 37 of een maat 39 nodig zou blijken te hebben? (U wilt dus eigenlijk ruilen.)
Dan moeten wij volgens de wet een nieuwe overeenkomst met elkaar sluiten voor die maat 37 of 39, omdat het nu eenmaal om een internetaankoop gaat.

In de praktijk is dat weleens lastig en omslachtig. Wij moeten ons allebei aan de wet houden, dat is voor de bescherming van zowel uw als onze rechten zo geregeld.

Als u een artikel wilt ruilen, dan moet u dus een nieuwe bestelling plaatsen via de website en dan start het hele proces opnieuw, omdat we dan immers een nieuwe overeenkomst met elkaar sluiten. 

Kosten retourzendingen

De kosten van een retourzending komen altijd voor uw rekening. Dit is wettelijk toegestaan en dit wordt u vantevoren bekend gemaakt alvorens u een bestelling plaatst bij ons. 

Bezorging via Postnl

Bezorging via Postnl
Op de dag dat uw pakket is verzonden, ontvangt u via Posntl een barcode waarmee u de zending online kunt volgen.

Wij raden u aan om  uw pakket online te volgen. Onthoud s.v.p. dat de bezorgtijd die Postnl aangeeft waarop ze uw pakket brengen op een ander bezorgadres een indicatie is. Van de tijden die u vermeld ziet staan als bezorgtijd wordt vaak afgeweken [lees: het pakket kan veel vroeger of veel later worden bezorgd] en dat gebeurt dan ook regelmatig, wij adviseren daarom om niet speciaal thuis te blijven tussen de tijden die Postnl opgeeft om uw pakket in ontvangst te nemen. Als u er niet bent om het pakket in ontvangst te nemen, kan de postbezorger het pakje bij een van uw buren afgeven, maar door wijzigingen in de pakketbezorging bij Postnl, gaat uw pakket na de eerste bezorgpoging naar een afleverlocatie, omdat buren veelal ook niet thuis zijn.

Voorheen ontving men een kaartje in de bus van Postnl als een bezorgpoging niet lukte. Dit is niet meer altijd het geval. Wij adviseren u daarom om uw zending online te blijven volgen aan de hand van de barcode. U kunt dan zelf zien of het pakket al is bezorgd en zo ja, waar het is bezorgd. Tip: als u de Postnl App installeert op uw mobiele telefoon of via uw desktop een account aanmaakt bij Postnl, heeft u een goed overzicht van alle zendingen die u verwacht. Let er dan wel op dat het email-adres wat u gebruikt in uw account hetzelfde mailadres is als het mailadres wat u heeft opgegeven tijdens het bestellen, anders verschijnt de barcode niet in uw account.

Als u gekozen heeft voor een afleverlocatie, dan staat de afleverlocatie die u gekozen heeft vermeld in de mail die u ontvangt waar de barcode in staat. U ontvangt een bericht op het moment dat het pakket daar gereed ligt. 

LET OP 
Per 1 september 2019 moet een pakket binnen 7 dagen zijn afgehaald op de door u gekozen Postnl-locatie, anders komt het op uw kosten automatisch retour naar ons bedrijf. Dit geldt ook als u uw eigen adres heeft opgegeven als bezorgadres en de postbode het niet kan afleveren bij u. U dient het dan binnen 7 dagen af te halen op een afhaallocatie (dit is altijd een locatie bij u in de buurt). Doet u dit niet, dan stuurt Postnl (of de buitenlandse post) het pakket retour naar ons bedrijf en dan verrekenen wij de kosten van het retourzenden met het terug te betalen creditbedrag. Neem altijd een ID-bewijs mee naar het postkantoor. De afhaallocatie is verplicht om dit te controleren en u bent verplicht om uw handtekening te plaatsen voor ontvangst. U bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig afhalen van een pakket als dit op een afleverlocatie wordt bezorgd.

Mocht uw pakket niet binnen twee werkdagen na ontvangst van de barcode zijn afgeleverd, dan moet u zo snel mogelijk contact met ons opnemen zodat wij hierover in contact kunnen treden met Postnl. 

Tips: 

  • Lees s.v.p. altijd onze mails goed door die u ontvangt nadat uw pakket is verzonden. 
  • Soms kunt u na de eerste bezorgpoging via de website van Postnl of de Postnl App de het bezorgmoment of de datum nog wijzigen na de eerste bezorgpoging, u kunt dit zien aan de hand van de barcode op de Postnl website of in de Postnl App. 

Mag ik slippers ook terug komen brengen in plaats van opsturen?

Natuurlijk mag dat! Wij spreken daarvoor wel altijd een dag en een tijdstip af. Mail ons even via [email protected] en dan reageren wij zo gauw mogelijk. Bellen mag natuurlijk ook: 078 - 844 91 13. 
Wij zijn gevestigd aan de Mijlweg 23, 3295 KG in 's-Gravendeel (vlakbij Dordrecht en Rotterdam.) 

Kosten bezorgen/toezenden

Wij verzenden alle bestellingen binnen Nederland eenmalig op onze kosten, dus dat is gratis voor u. 
Voor zendingen naar het buitenland vragen wij een bijdrage in de verzendkosten. 
De hoogte van deze bijdrage komt tijdens het bestelproces automatisch in beeld als u het land van bestemming heeft ingevuld.

Eventuele extra kosten staan altijd aangegeven alvorens u de bestelling definitief plaatst.

Als u een fout heeft gemaakt bij het invoeren van uw bezorgadres, en het pakket komt retour bij ons, dan komen de kosten voor de retourzending, alsook de kosten die wij moeten maken voor het opnieuw toezenden van uw pakket voor uw rekening. Wij hebben het pakket dan al op onze kosten naar u toegestuurd en u bent zelf verantwoordelijk voor het juist invoeren van het bezorgadres. Voordat uw bestelling opnieuw naar u wordt toegestuurd sturen wij u een betaallink toe om de kosten te kunnen voldoen. Na ontvangst van uw betaling krijgt u het pakket alsnog zo gauw mogelijk toegestuurd. Als u besluit de bestelling te annuleren verrekenen wij de extra verzendkosten met uw creditnota. Zorg er dus altijd voor dat u het bezorgadres zorgvuldig invult!

 

Hoe moet ik iets retourneren?

De retourbon sturen wij u digitaal toe met de mail waarin staat dat uw bestelling is afgerond. 
Als u een retourzending heeft, verzoeken wij u om de retourbon uit te printen en mee op te sturen. Pak de artikelen netjes in, liefst in de - indien redelijkerwijs mogelijk - originele verpakking en met de originele toebehoren (kaartjes, wikkelpapier). 

U mag niet de schoenendoos zelf gebruiken als verzendmiddel. Doe altijd een doos of andere degelijke verpakking om de retourzending heen. 

Op de retourbon staat precies aangegeven wat u moet doen en waar u de goederen naartoe moet sturen.

U mag zelf weten op welke manier u goederen terugstuurt, u mag de vervoerder zelf kiezen.
De verantwoordelijkheid voor het juist retourneren en binnen de daartoe gestelde termijn ligt bij u. 

De kosten voor retourzendingen zijn altijd voor uw rekening.

Meer informatie over dit onderwerp vindt u bij de FAQ's onder herroepingsrecht.

Het adres voor uw retourzendingen is:
Slippersnet
Mijlweg 23
3295 KG  's-Gravendeel

Heeft u geen mail ontvangen? Controleer uw spam of ongewenste inbox. Het komt voor dat iemand een fout maakt bij het typen van zijn mailadres. In dat geval ontvangt u natuurlijk geen enkele mail van ons, want dan gaat alle mail naar het foute mailadres. Neem in dat geval altijd even contact op via [email protected] Wij kunnen dit dan voor u nakijken en u separaat de factuur en de retourbon toesturen.