Thuiswinkel waarborg gecertificeerd
0 items
Thuiswinkel waarborg gecertificeerd
  • Officieel dealer van Birkenstock
  • ★★★★★
    ★★★★★
     KiyOh: 9+/10 - 300+ recensies
  • Gratis verzending binnen NL

Betalen

Betaald met iDEAL maar geen bevestiging ontvangen

Als u geen bevestiging van uw iDEAL-betaling heeft ontvangen, terwijl het bedrag wel is afgeschreven, dan kan het zijn dat u een foutje heeft gemaakt met het intypen van uw mailadres. In dat geval ontvangt u geen enkele mail van ons. Mails ons gerust even via [email protected] dan kijken we het voor u na. 

Het is vervelend als het gebeurt, met name in het weekend, maar wij proberen u altijd zo snel mogelijk te antwoorden. 

Een andere mogelijke oorzaak is als er een storing is bij iDEAL of bij uw bank. Als dat zo is, dan kunt u deze informatie over de meeste recente storingen bij iDEAL of bij uw bank veelal terugvinden op internet.

Betaald via bankoverschrijving maar nog geen verzendbevestiging ontvangen

Als u heeft gekozen voor betalen via bankoverschrijving, dan kan het 2 tot 3 werkdagen duren voordat uw betaling is gecontroleerd. MultiSafepay regelt voor ons alle betalingsverkeer en zodra wij via hen de bevestiging krijgen dat een betaling is voldaan wordt uw bestelling verzonden. Wij kunnen niet zelf controleren of een betaling al is bijgeschreven. Het kan zijn dat een bedrag bij u al is afgeschreven, maar dat het pas een werkdag later door uw bank wordt verwerkt en wordt overgemaakt naar MultiSafepay. Bankoverschrijvingen vanuit België duren gemiddeld 1 werkdag langer voordat de betaling zichtbaar is bijgeschreven. 

Betaalmogelijkheden

U kunt bij ons kiezen hoe u wenst te betalen. 
Wij brengen u geen extra kosten in rekening voor onze betaalmethoden.

Een overzicht van de betaalmethoden staan hieronder vermeld.

iDEAL - betalen met uw bankpas via internetbankieren

Bankoverschrijving - vooraf betalen

Maestro / VISA / Mastercard - betalen via creditcard (Maestro betalingen zijn alleen mogelijk met creditcards welke gedekt zijn door een Europese maatschappij, Mastercard en VISA hebben een wereldwijde dekking.) 

Mister Cash / Bancontact - betalen met uw Belgische bankpas via internetbankieren 

Sofort Banking - online betalen vanuit Nederland, België, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Italië en Oostenrijk

After Pay - achteraf betalen via Multifactor (houdt wel de betalingstermijn in de gaten. Bij niet tijdig betalen kunt u van Multifactor/Multisafepay een betalingsherinnering ontvangen, wij staan hier buiten, bij betalingsmethode Achteraf betalen heeft u namelijk een overeenkomst gesloten met Multifactor.)



 

Achteraf betalen

Bij betaalkeuze 'Achteraf Betalen' is het van belang dat u zeer nauwkeurig uw gegevens invult. Met 'nauwkeurig' invullen bedoelen wij o.a. door exact uw bankrekeningnummer in te vullen inclusief IBAN en door uw juiste voorletters te gebruiken in plaats van alleen een voornaam of uw roepnaam. Het invullen van uw geboortedatum is eveneens verplicht. Wij adviseren u ook om uw telefoonnummer in te vullen. Multisafepay controleert uw gegevens en door alles nauwkeurig in te vullen kunt u makkelijk en snel de bestelling plaatsen.

Als het plaatsen van een bestelling niet lukt, dan kan het zijn dat u uw limiet heeft bereikt. Bij Slippersnet kan men de eerste keer achteraf betalen door een bestelling te plaatsen van minimaal 15 Euro en maximaal 150 Euro. Als u bij een andere webwinkel ook iets heeft besteld met 'achteraf betalen' en zij werken met Multisafepay samen, dan kan het zijn dat uw bestelling niet wordt gehonoreerd, omdat u dan over uw limiet heen zit. Wij kunnen dit niet nakijken voor u, wij hebben hierin geen inzage. 

Als het betalen niet lukt, verzoeken wij u om contact op te nemen met Multisafepay, want zij kunnen uw vragen beter beantwoorden hierover dan wij. Telefoonnummer Multisafepay: 020-8500500 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur).

U kunt ook voor een andere betaalwijze kiezen als het niet lukt met keuze 'achteraf betalen'.

Als u al betaald heeft en u besluit toch om iets retour te sturen binnen de retourtermijn, laat het ons dan weten aub. Wij kunnen namelijk niet inzien wanneer iemand een betaling heeft gedaan. Om uw geld zo snel mogelijk terug te krijgen, moeten wij dit melden bij Multisafepay, zodat wij voor u kunnen regelen dat u zo snel mogelijk uw geld terug krijgt.