0
Thuiswinkel waarborg gecertificeerd
0 items
Thuiswinkel waarborg gecertificeerd
  • Officieel dealer van Birkenstock
  • ★★★★★
    ★★★★★
     KiyOh: 9+/10 - 300+ recensies
  • Gratis verzending binnen NL

Bestellen

Ik heb geen bevestiging gehad van mijn bestelling

Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen, controleer dan svp eerst uw map met ongewenste mail / spambox. Er wordt namelijk altijd een automatische mail naar u verzonden. Als dat niet zo is, dan kan het zijn dat u een typefoutje heeft gemaakt bij het invoeren van uw mailadres. Probeer in te loggen met uw mailadres. Als dat niet lukt, dan zit vermoedelijk de fout daarin. Mail ons dan s.v.p. naar [email protected] en we passen het voor u aan.

Heeft u een hotmail of een outlook mailadres? Het kan ook zijn dat er een storing is bij outlook (waar hotmail onder valt) en dan komt de mail soms uren later pas aan, of helemaal niet. Dit is iets waar wij niks aan kunnen doen, dit ligt echt aan uw provider.
Er zijn ook servers (van o.a. hotmail, outlook, ziggo of kpn), die hun inkomende mails zo goed beveiligen, dat zij van tijd tot tijd op voorhand onze mail als SPAM aanmerken en dan wordt de mail via hun server verwijderd. U krijgt de mail dan niet eens binnen in uw mailbox. Dat dit gebeurt, daar kunnen wij op het moment dat het gebeurt niks aan doen. Het is alleen maar goed dat bedrijven hun servers goed beveiligen, dat doen wij zelf ook, alleen wij kunnen dit niet voorkomen, maar als we er vanaf weten, kunnen we wel actie ondernemen. Meldt het in elk geval wel bij ons als u echt geen mail heeft ontvangen, want dan weten wij dat in elk geval, maar daarnaast zullen wij u dan handmatig en persoonlijk alle documenten toesturen die u nodig heeft en die bij uw bestelling horen.

Wij kunnen daarom de vraag hoe het komt dat u geen mail heeft gehad niet altijd beantwoorden, maar als u ons mailt kunnen wij u natuurlijk wel altijd even bevestigen of uw bestelling goed is aangekomen. Zelfs in het weekend mag u daarover mailen. Dan wordt de mail niet altijd direct gezien, maar dan laten wij altijd even wat weten, want niets is zo vervelend als in onzekerheid zitten, zeker als men al een betaling heeft gedaan. Kortom, geen zorgen, neem gerust contact op via de mail: [email protected] 

Mijn account

U kunt op onze website een account aanmaken. Dit kan handig zijn voor uzelf in het gebruik, want als u opnieuw zou bestellen dan hoeft u niet opnieuw uw adresgegevens in te voeren en u kunt binnen uw account zelf wijzigen aanbrengen in uw NAW-adresgegevens e.d. Het hoeft niet, u kunt er ook voor kiezen om een bestelling te plaatsen zonder een account aan te maken.  Wij doen niets met uw persoonlijke gegevens, behalve voor het verwerken van uw bestelling en als het nodig is mailen we u. Wij bellen u zelden, alleen als het nodig is. Om die reden kan het handig zijn om uw telefoonnummer in te vullen. Een enkele keer hebben wij een vraag over uw bestelling. Als wij bijvoorbeeld vermoeden dat u een typefout heeft gemaakt bij het invoeren van uw mailadres, dan is het voor ons handig om u dit te kunnen laten weten. Wachtwoorden worden automatisch aangemaakt en wij hebben hierin geen inzage, ook niet als u uw wachtwoord wijzigt. Wat u ook kiest, wij laten de keuze graag aan u.

Kan ik veilig bij Slippersnet bestellen?

Ja! U kunt bij ons veilig een bestelling plaatsen. Wij hebben niet voor niets een certificaat ontvangen van Thuiswinkel Waarborg. Het is geen garantie als een bedrijf een keurmerk heeft, maar u mag er als consument vanuit gaan dat wij integer handelen en de richtlijnen van Thuiswinkel.org volgen.

Klik hier als u het certificaat van Thuiswinkel.org wilt zien
Klik hier als u wilt zien hoe anderen ons bedrijf beoordelen via KiYoh

Adres invoeren lukt niet

Lukt het niet om uw adres in te voeren?
Ons systeem luistert heel nauw en is gekoppeld aan kadastrale gegevens.
Soms lukt zit het hem in een toevoeging, soms in de postcode.
Woont u bijvoorbeeld in Amsterdam en heeft u als toevoeging Hs (Huis), dan kan het zijn dat u dit weg moet laten tijdens het invoeren van uw adres. De toevoeging 'Huis', komt namelijk bij de kadasters van de Gemeente niet altijd voor in het systeem.
Dat zou een reden kunnen zijn waarom het u niet lukt om uw adres in te voeren.
Woont u op een huisnummer met A als toevoeging, dan zou u het kunnen proberen met een kleine letter 'a'.

Lukt het u niet?
Mail dan s.v.p. naar: [email protected] en vermeld uw telefoonnummer in de mail, dan nemen wij contact met u op om u te helpen. 


Hoe kan ik een bestelling plaatsen

Dit kan eenvoudig online in 4 stappen:

 
Verzamel uw gewenste artikelen door ze toe te voegen aan de tas.

Tevreden met uw keuze? Klik op het tas icoon, controleer uw bestelling en ga naar de kassa.

Voeg uw persoonlijke informatie toe zoals naam en adresgegevens.

Rond af door te betalen. Dat kan bijvoorbeeld met iDeal, afterpay of Creditcard.

Tips: 

Heeft u nog geen account, maak deze dan eenvoudig aan tijdens het bestellen.  

Plaatst u uw bestelling liever per telefoon, neem dan contact met ons op.